Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Nezlobte se na mě, ale přijde mi, že jste si potřeboval jenom nějak vyventilovat vztek na "nespravedlivou" ČOI. 

K tomu, že poslali dvě zásilky v jedné - jsou e-shopy, kde při objednání více věcí platíte jenom jedno poštovné, a to i v případě, kdy objednané zboží posílají na dvakrát, protože zrovna něco nemají skladem. Ale jsou i e-shopy, kde mají natvrdo napsané, že platíte vždy poštovné krát počet objednaných položek. Bohužel nepíšete, jak to měl uvedeno onen e-shop.

Taky mi je divné, že byste nepoznal, že v tom jednom balíku je jaksi "něco navíc" - to jste nevěděl, co a kolik si objednáváte?

Nemluvě o tom, že mi přijde zvláštní, že provozujete e-shop, ale píšete o sobě, že nejste podnikatel - to nemáte živnostňák?

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

nezlobím se, máte pravdu :-)

Ale k Vašim námitkám: ty dvě věci byly objednány úplně samostatně, ne přes e-shop s jeho pravidly; i když mi pak nakonec prozradili, že neodeslali dva balíčky, ale jen jeden, nevěřil jsem: ten balíček vypadal opravdu originálně zabalený - a v něm jsem pak našel zastrčené hodinky, tedy tu druhou věc. A ohledně mého e-shopu: samozřejmě na mě poslali i "udání" na živnostenský úřad, ale tam nebyla úřednice, takže si dala vysvětlit, že když tam mám jen svá "díla" a nic jiného, lze to chápat jako činnost podle autorského zákona. Takže na to živnosťák nepotřebuju. :-)

0 0
možnosti
VM

V linku na váš eshop vám vypadlo písmenko i ve slově mluvici.. zkontrolujte si to.,.

0 0
možnosti
JL

Tu žalobu nepodávejte. Prohrajete to a ještě zaplatíte veškeré soudní výlohy. Ono se to totiž ani vyhrát nedá.

0 0
možnosti
Foto

Nestrašte; prosím :-)

Já mám za to, že pravidla určuje zákon - a nikoli libovůle úředníkova. Samozřejmě tahají za delší konec, ale zatím mi ty jejich "rozhodnutí" připomínají spíš Kocourkov než odbornost .. takže se budu bránit .. samozřejmě s vědomím, že můžu prohrát .. ale tak kategoricky, jako Vy, to rozhodně nevidím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 863x
hodný protiva