Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Azereth

17. 1. 2011 8:36
Příspěvek sice není o ČP,

ale já si dovolím napsat o ČP. Česká pošta má logo" Dneska podáte, zítra dodáme". Dodat je dokonavé sloveso - tedy děj bude ukončen. Ale komu z vás doveze ČP balík v době, kdy se předpokládá, že jste skutečně doma? Balíky i doporučenou poštu rozváží pošťáci po ránu, kdy je většina z nás v zaměstnání, takže například já, pak musím na poštu do města vzdáleného 10 km pro dopis  nebo balík a mám s tím výdaje, které mi jistě ČP neproplatí. Já osobně mám s přepravními společnostmi velice dobré zkušenosti, dovezou mi balíky, jak potřebuji. Takže pokud chci balík, vždy volím přepravní službu a nikoliv Českou poštu.

0 0
možnosti

Matyas Sandorf

17. 1. 2011 8:22
jestli tomu správně rozumím

tak si autor stěžuje na přepravní službu Geis, ale v titulku nechybí slovo "pošta" - ó, jak bulvární a čtenářsky přitažlivé si při té příležitosti kopnout do ČP Rv

0 0
možnosti

fouly

17. 1. 2011 1:07
Pošta,

vinou svých vedoucích pracovníků, v podstatě neplní svojí funkci a orientuje se na

schánění "duší" pro stavební a jiné spořitelny a pojišťovny a zatěžují tímto své zaměstnance,pak není divu,že poštovní služby váznou!

0 0
možnosti

hafusak2

16. 1. 2011 19:20
Za dob mého dětství pamatuju pošťáka,

který objížděl vesnice na kole s dvěma nosiči a rozvážel úplně všechno. Dnes jezdí dvě dívenky kombíkem, ale nedovezou nic. Jen do schránky hodí lístek, že si mám na poštu dojít pro balík. Pokud tam jít nechci, tak mám zavolat a oni mi ho druhý den za poplatek 20,- Kč. přivezou. To by jeden fakt řval.Rv

0 0
možnosti

hph

15. 1. 2011 18:33
Stejně je nejlepší,

jak si každý stěžuje, že se ten jeho balík nedoručí. Vážně si myslíte (obecně lidi, nejen autor), že je na jeden balík jedno auto a jeden řidič, který to u vás "odflákne" a má do večera vystaráno?

0 0
možnosti

a-b-c-d

15. 1. 2011 18:59
Re: Stejně je nejlepší,

to už tak bývá - stěžovat si na to, že se nedoručil cizí balík, dost dobře nejde; jednak mě to nevzrušuje natolik, abych kvůli tomu něco sepisoval, a taky o tom nic nevím. Zajímá mě balík, za jehož doručení jsem (odeílateli) zaplatil - a který se toulá sem tam  republikou, přestože já na něj týden čekám - a stačila by opravdu minimální snaha k tomu, abych ho měl dávno doma.

Kolik je k tomu třeba aut a řidičů, to je mi jedno - už takhle by se mi vlastně při dvou, třech balících pomalu vyplatilo si pro ně zajet sám...

0 0
možnosti

PájaZítra

15. 1. 2011 13:32
Balíky českou poštou

čas od času jsem si něco objednával po netu a nechával si to doručit, většinou to bylo přes monopol pošty, málokdy PPL nebo DPD. Česká pošta měla v místě mýho bydlení rozvozy balíků kolem půl devátý ráno. A několikrát, když jsem čekal na balík (abych ho nemusel táhnout z pošty), tak lumpové sice přijeli před dům (viděl jsem v dodávce 2 lidi), ale nikdo z nich nevylezl, jen si hezky v teple vypsali lístek a jeli dál. (v podvečer jsem nakonec šel na poštu si to vyzvednout) Druhej den mi pošťačka ten lístek od rozvozáků hodila do schránky a na něm poznámka že se nedozvonili a barák že byl zamčenej. Tůdle! Šmejdi jedni líný, kdyby aspoň vytáhli (_!_) z auta a zazvonili, já byl doma... A tak to bylo naprosto pokaždý... když jsem si na ně u vedoucí pošty stěžoval, tak ta se mi jen culila do očí, jako že jí to vlastně ani nezajímá! Zprivatizovat ten komunistickej moloch, vyházet ty pipiny a nemakačenka a dosadit nový lidi, to jediný by snad pomohlo...

Nene, na poštu jsem celoživotně naštvanej

0 0
možnosti

ježo

15. 1. 2011 13:46
Re: Balíky českou poštou

Kdysi jsem potřeboval urgentně poslat věc do ,,D".Pojištění není,doba dodání 5dní..Všichni kurýři byli dražší.Takže do auta,vlastními prostředky.

0 0
možnosti

bava1

15. 1. 2011 13:26
Česká pošta

Asi si nevyberete, je to v lidech. Zkušenosti, které popisujete s nejmenovanou firmou, mám já s Českou poštou. Nebýt, toho, že jsem čekala vánoční dárek a starala jsem se ve spolupráci s odesílatelem o svou zásilku (naštěstí u ČP existuje sledování zásilek přes internet), tak bych ho dostala příští rok. Řidič se ani nenamáhal zavolat, natož hledat moji adresu, lístek o zásilce, která nemohla být doručena pro neexistující adresu, byl vhozen do mé schránky (na této neexeistující adrese) 28.12.10

0 0
možnosti

martin5.33

15. 1. 2011 13:20
V tom je Česká pošta nejlepší

Když ČP nezastihne, mohu si bu´d zažádat o další doručení nebo si dojdu na poštu.

Nahánět Dopravní společnost je za trest.

0 0
možnosti

I.G.Farben

15. 1. 2011 13:15
Tak požádejte ať to pošlou přes některou z firem

které fungují. Neřeknu kterou, protože se to místně dost liší. Třeba jistá firma která mi občas doručuje balíky funguje v Praze na výbornou, ale v Ústí si na ni hodně stěžují, takže je asi nejlepší se poptat v okolí :-)

0 0
možnosti

a-b-c-d

15. 1. 2011 13:20
Re: Tak požádejte ať to pošlou přes některou z firem

no mám z toho pocit, že je to spíš "vlastnost" řidiče, respektive dispečinku (královéhradeckýho), než celé firmy .. ale ta firma je vybírá a zaměstnává...

(těžko můžu té firně diktovat, přes koho má balíky posílat, když to je jediná zásilka - ale už mě napadlo, že si tam pro to zajedu radši sám .. protože ta představa, jak to dvacetkrát někdo přehazuje z auta do skladu a ze skladu do auta... ;-€ jenže co teď s tím už? :-/ )

0 0
možnosti

ja-sim

15. 1. 2011 13:00
A co takhle?

Objednala jsem si krmení pro zvíře a nějaké další zboží i vodítko. Přivezla mi to služba PPL, což jsem měla v ceně. Vodítko nebylo to, co jsem objednala, tak jsem si vyjednala reklamaci a po dohodě, že nechci vodítko posílat poštou kvůli dalším nákladům, mi vodítko přivezla zase služba PPL a ode mne vzala to, co jsem chtěla vrátit. Ani v jednom ze dvou případů se mi ráno nedovolali, ale na zmeškaný hovor jsem reagovala hovorem já, zato když dojížděli k domu, zavolalali mi, že za 5 minut budou u mě. Spokojenost, nic více nemohu dodat. S Českou poštou jsou to vždy fronty před přepážkou, dohady u přepážky a hledání balíku za přepážkou, nikdy mi nic nedoručili domů a nezazvonili ani u domovních dveří, natož u bytových, jako to bývalo kdysi hódně dávno.

0 0
možnosti

a-b-c-d

15. 1. 2011 13:06
Re: A co takhle?

právě - zdá se mi, že je úplně NORMÁLNÍ, že přepravce zavolá a orientačně domluví, kdy přijede

(Česká pošta dává aspoň lístek do schránky a balík si můžu vyzvednout - ale tohle?! aby počítač v balíku jezdil týden sem a tam?!?)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 863x
hodný protiva