Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Má pošta balíky doručovat nebo vozit?

Před nějakým časem se tu kdosi svěřil s tím, jak (příšerně) fungují přepravní společnosti. Pobavil - a vyrazili ho; možná i zažalovali, nevím - ale přidám jinou zajímavou zkušenost...

Poslal jsem s Českou poštou v pátek do servisu notebook.

V úterý v deset dopoledne mailem potvrdili přijetí, v jednu odpoledne oznámili ukončení opravy a že počítač posílají na dobírku zpátky. (S počítačem jsem předtím byl ve třech servisech: neopravitelný, nutná výměna základové desky...)

Čekal jsem v pondělí, v úterý, ve středu už mi to bylo divné, tak jsem firmu požádal o informaci - a dozvěděl jsem se, že balík je už na cestě zpátky, že jsem prý nebral telefon. (Žádný nepřijatý hovor jsem neměl, doma jsem byl pořád.) ...a že prý balík pošlou znovu, jakmile ho dostanou zpátky. A poslali...

V pátek jsem po osmé hodině ráno zapnul telefon - a v 7:59 jsem měl nepřijatý hovor. Takže znovu smůla. Řidič mi do telefonu řekl, že se nedozvonil a nedovolal, tak jel dál. Svůj nesouhlas jsem odesílající firmě (servisu) popsal takhle:

- - -

dnes v 8 hodin ráno tu (prý) s balíkem byli; jsme doma čtyři, ale byli jsme nahoře (a telefon jsem si zapnul až krátce potom) - takže nic, smůla, 605448124 už byl pryč.
Poprvé (prý) telefon na mě neměl a na domě (prý) nemáme číslo; můžu Vám ale poslat fotku, abyste viděla, jak máme přímo u verandy velkou tabuli s číslem popisným.

Nesetkal jsem se ještě s takovou "poštovní" službou, která:
- jednou jen projede vesnicí (možná; myslím ale, že spíš jen odhadnul, že nemáme číslo) a balík vrátí (aniž by se s Vámi třeba spojil a telefon si vyžádal, nebo aniž by se tady zeptal, kde "ten člověk" bydlí - třeba na benzince - hned vedle nás)
- podruhé v osm ráno (prý) zazvoní a odjede - když vchodové dveře byly otevřené a doma jsme byli čtyři

Takže já na ten počítač čekám týden (jen dnes jsme ráno nebyli dole, protože syn je nemocný, jinak jsem dole obvykle od půl sedmé) a má za sebou zhruba čtvero překládání, spíš víc.

Nedat vědět dopředu, když dopravce počítá s příjezdem v osm ráno, to je také zvláštní.
Kdyby syn nebyl nemocný, měli jsme odjet (asi na hodinu) - jak by to bylo pak?
Měl bych také smůlu? Opravdu to vypadá, že bych měl (týden) čekat od svítání do soumraku před domem a čekat...
Kdybych třeba seděl na záchodě - mám smůlu (telefon si tam totiž neberu); on jel zrovna kolem, tak cinknul .. a zmizel. (Nebo jako poprvé, ani necinknul, ani nezavolal - a zmizel rovnou; pokud tady vůbec byl.)

Nevím, co to používáte za společnost, ale řekl bych, že kdybyste to posílali s Českou poštou, udělali byste pro své zákazníky vynikající změnu...

- - -

A z Geis CZ s.r.o., General Parcel Čechy, spol. s r.o., jsem se dozvěděl, že jejich řidiči nemají povinnost telefonovat předem.

Dobrá, souhlasím - možná nemají povinnost telefonovat předem - ale co tedy mají dělat? Doručit zásilku? Tak, že jednou projede vesnicí, aniž by se zastavil nebo zeptal, nebo zavolal (sehnal si číslo)..?!

Ale možná je v jejich zájmu vracet balíky jako nedoručitelné; vozit je sem a tam, aby je bylo třeba podávat znovu...

Možná jejich řidič nemá ani povinnost vystoupit z auta; kdo ví?

 

Autor: Petr Scheuer | sobota 15.1.2011 12:28 | karma článku: 20,88 | přečteno: 1717x
  • Další články autora

Petr Scheuer

My máme ČOI - Ó, my se máme

Obraty e-shopů masivně rostou, tedy v nich lidé nakupují čím dál víc. Česká obchodí inspekce ovšem nedávno na svém webu přinesla informaci, že „v roce 2012 zkontrolovala na 1200 takových obchodů a porušení povinností zjistila u 82% z nich“. Dokonce jde o porušení důležitých povinností, doplním. Že by tedy 82% internetových obchodů provozovali podnikatelé v podvodnictví??? Nebo je to maličko jinak? Posuďte sami:

28.2.2013 v 10:24 | Karma: 10,00 | Přečteno: 474x | Diskuse| Ostatní

Petr Scheuer

Mluvící trička

Teď nevím, jestli tenhle blog je nářkem, stížností, reklamou a nebo opravdu jen píšu a předvádím, co mám na srdci a v hlavě. Myslím, že pravdě nejblíž je to poslední - a právě k tomu blogy jsou, ne?

14.10.2011 v 18:49 | Karma: 8,00 | Přečteno: 603x | Diskuse| Ostatní

Petr Scheuer

Pane Hassane, gratuluji Vám k novému fanklubu!

Přečetl jsem si příspěvek Víta Hassana adresovaný panu Okamurovi, a protože mi přišel nepovedený, reagoval jsem. Okamžitě po odeslání, aniž by to kdokoli mohl číst, jsem však dostal hlášku:

13.6.2011 v 15:37 | Karma: 15,43 | Přečteno: 952x | Diskuse| Ostatní

Petr Scheuer

Co nám řekla paní Havránková

V roce 1994 se paní Ludmila Havránková dozvěděla, že přes její pozemky, které dva roky předtím dostala v restituci, má vést dálnice. Nabídla státu směnu pozemků, aby mohla dál hospodařit, jenže úředníci nereagovali a pak hrozili vyvlastněním. V červnu 2011 paní Ludmila Havránková pozemky státu prodala. A co bylo mezi tím???

10.6.2011 v 10:57 | Karma: 20,24 | Přečteno: 1354x | Diskuse| Ostatní

Petr Scheuer

Věci veřejné

Nevím, jak komu jinému, ale mně má zkušenost radí pochybovat o tom, co čtu v novinách. Dokonce bych řekl, že pochybovat je nepřesné, že přesnější by bylo vidět to opačně: Co se chválí, tomu nevěř; co se haní, s tím se dobře seznam...

19.5.2011 v 10:58 | Karma: 16,78 | Přečteno: 721x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 863x
hodný protiva